Schema thuiswedstrijden

Schema thuiswedstrijden

Jeroen is druk bezig geweest met het schema voor de thuiswedstrijden.

Hij heeft geprobeerd zoveel mogelijk rekening te houden met iedereen, dus : welke teams welk niveau kunnen fluiten, dat iedereen team ongeveer evenveel gaat fluiten of zaaldienst gaat doen.

Binnen je team zul je vervolgens een verdeling moeten maken wie wat wanneer doet. Mocht je er helemaal niet uitkomen of klopt er iets niet, dan kun je Jeroen of mij aanspreken.

Vervanging moet je zelf regelen!

Wedstrijden fluiten en zaaldienst 2020 d.d

DWF formulier

Dit seizoen zijn er een aantal aanpassingen doorgevoerd in de spelregels en reglementen. Onder andere betreffende de opstelling als men zelf serveert.

  • Het serverende team maakt geen opstellingsfout als de voor- en achterspelers bij de service, ten opzichte van elkaar links-rechts, niet in de juiste servicevolgorde staan. Deze spelers kunnen wel een opstellingsfout maken ten opzichte van elkaar ten aanzien van voor/achter.

De coach moet tijdens de wedstrijd voor iedere set het naar behoren ingevulde en ondertekende opstellingsbriefje aan de teller of de 2e  scheidsrechter overhandigen;

  • Ook een andere persoon mag de opstellingsbriefjes invullen. Het ondertekenen en inleveren dient wel door de coach te gebeuren.
  • Wanneer er geen 2e scheidsrechter aanwezig is, is een opstellingsbriefje niet verplicht maar het noteren van de begin opstelling voor iedere set is wel verplicht

Vanaf de promotieklasse dames (en lager) en 1e klasse heren (en lager) is er geen 2e scheidsrechter aanwezig en dient de 1e scheidsrechter de beginopstelling te noteren of de coach van de desbetreffende teams overhandigt de beginopstellingen per set aan de eerste scheidsrechter.

We gebruiken al diverse jaren het DWF. Er zijn enkele formulieren ontwikkeld om de wedstrijd gegevens goed te kunnen noteren (voor scheidsrechter en/of teller).

Daar is nu een extra formulier aan toegevoegd zodat men de beginopstelling van elke set kan noteren.

Schema scheidsrechters en zaaldienst

Jeroen en ik zijn druk bezig geweest met het schema voor de thuiswedstrijden.

We hebben geprobeerd zoveel mogelijk rekening te houden met iedereen, dus : welke teams welk niveau kunnen fluiten, dat iedereen team ongeveer evenveel gaat fluiten of zaaldienst gaat doen.

Binnen je team zul je vervolgens een verdeling moeten maken wie wat wanneer doet. Mocht je er helemaal niet uitkomen of klopt er iets niet, dan kun je Jeroen of mij aanspreken.

Vervanging moet je zelf regelen!

Thuiswedstrijden

Edit 7 september : Door wijziging van Nevobo moest dames 1 tegelijk fluiten en spelen. Is aangepast.

Edit 11 september : Door wijziging van Nevobo moest dames 2 tegelijk fluiten en spelen. Is aangepast.

Edit 19 september : Heren 2 moest fluiten tijdens hun eigen uitwedstrijd. Is aangepast.

Edit 1 oktober : Jan Keppels gaf aan een paar wedstrijden te willen fluiten. Is aangepast.

Andere sporthal, andere website?

Hoi, gezien het feit dat Rick Bolscher ons prachtige Losser heeft veruild voor de drukke randstad, was er natuurlijk behoefte aan een andere websitebeheerder. Dat ben ik dus. Bert-Jan Diedering.

Geboren te Avereest, woonachtig in Losser met vrouw en kind. Jullie kennen mij vast als lang end met een board, grijs, kaal, heren 2, maar drink geen bier 🙂

Suggesties voor de site zijn welkom, ik blijf er wel aan knutselen.
Mail me gerust!

Volley’68 Kamp: 17, 18 en 19 mei – Volley’68 gaat op Safari!


Beste leden,

ook dit jaar gaan wij weer met Volley ’68 op kamp! En wederom hebben we een leuke nieuwe locatie gevonden. De nieuwe locatie blijft nog even geheim. Dus wanneer jij zin hebt in een weekend vol gezelligheid en in leuke spellen, meld je dan voor 1 april hier aan! kosten voor dit weekend bedragen 30 euro. Als mini heb je de keuze om alleen op zaterdag naar het kamp te gaan, dan betaal je slechts 15 euro.

Voor vragen kun je mailen naar jeugdkamp@volley68.nl
Lees verder

Lossers Volleybal Toernooi

Na het succes van vorig jaar, organiseren wij op 30 maart opnieuw een Lossers Volleybal Toernooi. Er is plek voor 20 teams. Dit jaar willen we onderscheid maken in de recreatieve en competitieve teams:
Prestatiepoule:
– Aantal NeVoBo spelers onbeperkt
– Minimaal 3 vrouwen in het veld

 Recreatiepoule:
– Maximaal 2 NeVoBo in het veld
– Geen minimum of maximum qua aantal dames of heren in het veld

De minimale deelname leeftijd is 18 jaar. Inschrijfgeld per team bedraagt 30 euro, dit is incl. een bon per team voor een versnapering in de kantine. De avond start om 19:00 uur en is naar verwachting rond 22.30 uur afgelopen. Onder het genot van muziek, een hapje en een drankje is er natuurlijk aansluitend een gezellige avond in het voorcafé.
Aanmelden kan alvast via: toernooivolley68@gmail.com
Hopelijk tot dan.

Beachtoernooi – 21 juli

Op 21 juli is wordt er naast het WK Steppen door onze vereniging een beachtoernooi georganiseerd. Naast vele verwachte toeschouwers is er een grote waterstrombaan voor kinderen, muziek verzorgd door een DJ, toiletten en diverse food trucks. voor aanmelding en info klik hier. De eerste aanmeldingen zijn al binnen en er is slechts plek voor 12 teams.